Underliga platser och fel sammanhang


Är som sagt hemma ifrån åre och de var helt jävla fantastiskt. Nu ska jag välja inriktning och de står mellan Dykning, Alpin/fjäll eller havskajak. Har inte riktigt bestämmt mig än eftersom jag vill ha något jag verkligen vet att jag kommer trivas med. Men tillbaka till åre veckan, väl där uppe så fick vi ju framför allt träffa nytt folk vilket var redigt trevligt. Vi har lärt oss
Saxa, orjeltramp, köra i lös-snöbana, olika sätt att ta sig snabbt fram i snön, balansövningar, Gräva snöbivacker, såga snö, vindtält, göra snöprofiler, lavinkunskaper, kompass & karta, fjällvandring med skidor, skära med slalomskidor, hockeystop, tolkat efter scooter, sett olika fjäll, planera skidåkning & mycket mer.
Antar att ni slutat läsa när ni kom till köra i lös-snöbana.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Fotoblogg

klicka här

[email protected]


RSS 2.0
Glöm inte min bildblogg www.rebeccabackman.webblogg.se - Rebecca Bäckman