Allt kommer lägligt för den som kan vänta' ✿

Är lite nervös faktiskt eftersom att jag redan nu på morgonen när jag kommer till skolan så är det nationellt prov i Engelska, och det är inte min starka sida. Kommer ihåg hur mkt jag fick kämpa med det i högstadiet & sen nu när vi inte gör någonting alls på lektionerna. Men får försöka komma ihåg att jag måste tänka på;
♥ grammatik
♥ stavning
♥ Hur jag bygger upp mina meningar
Men förhoppningsvist så går allting bra så det är nog egentligen ingenting att oroa sig för.Efter skolan idag så hade jag tänkt att gå lite på stan för att se om jag behöver någonting men det känns som att jag har någonting jätte viktigt uppbokat idag efter skolan som jag har helt glömt bort. Kände att jag inte över huvudtaget hade någon som helst röd tråd i det här inlägget utan det var bara om hur mkr jag oroar mig för små saker.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Fotoblogg

klicka här

[email protected]


RSS 2.0
Glöm inte min bildblogg www.rebeccabackman.webblogg.se - Rebecca Bäckman