Att åldras är ingenting för veklingar' ♥

Jag älskar min klass ♥
Idag så var vi yttligare trötta på att sitta i skolbänken så lärarna planerade in att idag skulle vi åka och klippklättra och fiska lite, soft dag & sen får vi även ledigt imorgon. Så jag kan ju inte direkt påstå att vi har ansträngande dagar, iallafall inte psykiskt men där emot fysiskt. Men dock blev inte klippklättringen högre än ca 30 meter p.g.a. att lederna inte var ditt borrade helt än, men vi ser fram emot i sommar då man kanske drar dit nån gång. Men nu ska jag ladda inför kvällen träningspass.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Fotoblogg

klicka här

[email protected]


RSS 2.0
Glöm inte min bildblogg www.rebeccabackman.webblogg.se - Rebecca Bäckman