att resa är att leva' ✿

Godmorgon alla kära och glada där ute, idag kan jag inte påstå att det är så underbart väder ☂ som jag hade hoppats men inte gör ju de för jag kommer att vara inomhus hela dagen ändå. I morgon är sista sagen innan helg riktigt skönt, men dock blir det en lång skoldag eftersom att jag har lektion om dykning i simhallen mellan 15-18. Men jag klagar inte eftersom att det är så grymt kul att andas under vatten och se allting från ett annat perspektiv. Men efter de så kommer jag att vara helt utmattad och då drar jag mig hemåt och samtidigt hämtar upp lillasyster ifrån ett disco, ja ni tänkt när vi var på disco.. va lätt livet var ♪♫

Sen läste jag även ett litet tips om att du kan ladda ner mängder av olika symboler på google. Om ni får lust för att leta efter sånna så söker ni på "symbols + keyboard" och du kanske till och med kan utveckla sökningen själv, men här har ni en direkt länk till sökningen [Klicka Här]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Fotoblogg

klicka här

[email protected]


RSS 2.0
Glöm inte min bildblogg www.rebeccabackman.webblogg.se - Rebecca Bäckman