Det är tanken som räknas' ✿

Min dag är bra. Det är min mobil som inte alls mår bra, den är saknad ensam och kanske borta föralltid, vem vet. Så just nu får jag gå tillbaka från min Iphone 4 till Sony Ericsson W595, inte alls kul och det suger att ha knappar igen och inte kunna kolla facebook, spela spel, ladda ner mängder av onödiga appar o.s.v. Men hur som helst så äre för mig bara att stå mitt kast och nöja mig med det jag har och hålla tummarna att jag får tilbaka min mobil och jag går ner på knä och ber om att jag får den!
Men hur som helst så kommer min kommande vecka bestå av mängder mer roliga läxor, leendet bara växer när jag tänker på det...
Sen om jag slutar skapligt i morgon ska jag ringa om sommarjobb för sista gången och sen även kolla med körskolan ifall att jag kan åka in så tidigt som möjligt för att göra ett syntest så att jag kan få hem mitt körkortstillstånd. För hon som satt i receptionen sa ju självklart att hon skulle fixa med alla papper och att de kommer ner i vår brevlåda och det skulle bara ta 5 arbetsdagar och se nu , de har gått över 1 månad och har de hänt något? nej hon har inte ens skickat dom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Fotoblogg

klicka här

[email protected]


RSS 2.0
Glöm inte min bildblogg www.rebeccabackman.webblogg.se - Rebecca Bäckman