Det finns inget ont som inte har något gott med sig' ✿

Istället för att bara ha en dörr in till huset kan man alltid göra den lite mer personlig genom att antingen sätta dit lite ljuslyckor, blommor eller kanske någon utomhus tomte eller någonting i den stilen. Vi valde att köpa ett par ganska små gulliga sko som ser väldigt hemmatrevliga och gulliga ut om jag får säga det själv. vet inte riktigt vart vi har köpt dom men de kan jag självklart ta reda på ifall att de är någon som undrar. vi har ganska många olika utomhus dekorationer på vår tomt så jag kanske kan skapa en ny kategori som heter dekorationer & inredning för det tycker jag skulle vara jätte kul, vad tycker ni?

Sen vill jag tacka er för era mail, jätte kul att ni ställer frågor och jag hoppas att jag har besvarat dom på bästa möjliga sätt. Har ni inte fått något svar kan det varit som så att jag inte fått de eftersom att hotmailhar haft en del problem men sina mail. Men skicka gärna fler mail med frågor som kan beröra allt mellan himmel & jord, hittar ni inte mailaddressen på bloggen så har ni den här [[email protected]]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Fotoblogg

klicka här

[email protected]


RSS 2.0
Glöm inte min bildblogg www.rebeccabackman.webblogg.se - Rebecca Bäckman