Det händer grejer i varje ögonblick'

Jag har verkligen fått mycket gjort den här dagen och då syftar jag på mina egna prioriteringar och inte skolans. Men vi slutade rätt skapligt eftersom att vi bara var iväg och fiskade idag med klassen så sen när jag kom hem runt 13.oo tiden så blev de ju tandläkar grejen och allt de där och efter det så åkte Jag, lillebror & Micke in till Mjölby för att göra syntesten för körkortslämpet som jag nu hoppas få inom de närmsta veckorna. Syntestet tog ungefär 2 minuter att göra och det visade sig att jag hade syn som en hök vilket jag tyckte var lite konstigt med tanke på att jag har glasögon, men mina synfel har iju för sig ändrats ganska grovt från muskelfel till enkelt närsynt och nu helt plötsigt så ser jag as bra! Men nog tjatat om min syn, efter det så gick jag och mötte upp grabbarna inne på intersport och väl där inne så plockade de på mig nya fotbollsstrumpor, träningskläder, bestick (till vandringar) och även ett par benskydd, men inte nog med de jag fick de helt gratis också, behövde inte betala ett dugg & det var riktigt gött att bara kunna bära på en kasse full med träningsaker och fortfarande ha pengar kvar i plånboken.
.
Nu har jag varit hemma ett tag och pluggat inför morgondagens prov som jag tror kan bli ganska svårt och ännu svårare nu när jag inte kan läsa igenom de en sista gång bara för att min skoldator har hängt upp sig något enorm det går inte ens stänga av den inte ens om du ta rut batterier, tycker verkligen inte om datorn just nu och jag är deffinitivt inte på lika bra humör som för 2 timmar sen. Men det ska det självklart bli ändring på eftersom att jag nu ska ringa och beställa hem en familjepizza till hela familjen för att bli lite tjocka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Fotoblogg

klicka här

[email protected]


RSS 2.0
Glöm inte min bildblogg www.rebeccabackman.webblogg.se - Rebecca Bäckman