Det som gör livet så värdefullt är att det aldrig kommer tillbaka' ♥

Skönt de är att komma hem helt slut i kroppen efter en kämpande fotbollsträning, mycket att förbättre men känner att suget till att spela match blir större och större men vi satsar på att vara i toppskick till nästa år för min del, känner att jag inte riktigt "förtjänar" att få spela än och definitivt inte redo med detta lag, dock tycker jag att laget är riktigt trevliga och de välkomnar en väldigt bra och får en att känna sig som en i laget, så nu är de väll upp till mig att börja snacka mer och visa att jag har intresse av att spela & verkligen visa det fullt ut.Men nu ikväll hade jag tänkt att plugga lite inför nationella i Matte b som är på fredag och sen krypa ner i sängen brevid hjärtat om han inte kommer hem allt för sent för han och robert drog upp till Stockholm efter skolan för att kolla på ny bil. kul för dem och mer plats åt mig i sängen, kommer sova som en utmattad kung!
Imorgon så kommer jag att åka ut till mantorp för att överaska min lillasyster wilma med ett paket fullt med hello kitty tuggumin och andra roligheter och då stannar jag där över natten och åker till skolan dagen därpå där ifrån.

Sen någonting som jag störde mig i morse när jag åkte tåg var hur två äldre damer i 50-60 års åldern skämtade om den 16-åriga tjej som hittades i svartån för någon vecka sen och man har inte hittat exakt orsak än men de här två "tanterna" satt och skämta om att hon kunde lika gärna skjutit skallen av sig själv om hon nu ändå ville dö, eller gå ut i skogen och ta med ett gammalt rep eller sett till att ta en överdos. Tyckte verkligen det var riktigt respektlöst eftersom att de verkligen pekade ut den här flickan som dessutom var från den staden som de klev på tåget ifrån och hånskrattade nästan, det vore ju ännu mer hemskt ifall att det var någon nära den här 16-åriga flickan hörde allt vad de sa och hörde hur de tog de som ett skämt och gjorde narr utav henne. Riktigt dålig stil om jag får säga det själv, eftersom att de är trots allt en död tjej som inte kan försvara sig & sen att de skrattar på hennes bekostnad...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Fotoblogg

klicka här

[email protected]


RSS 2.0
Glöm inte min bildblogg www.rebeccabackman.webblogg.se - Rebecca Bäckman