Det var på sommaren jag såg dig' ✿

Godmorgon alla gladar och icke glada. Nu har jag äntligen vaknat till liv och jag har sovit nästa 2 timmar längre än vad jag brukar eftersom att jag är en morgonmänniska som vaknar runt 9, senast!  Jag har slagit till stort angående frukosten, jag har kokat ägg, skärt banan till vanilj yoghurten och blandat apelsin juice. Min dag kommer gå ganska snabbt känner jag eftersom att vädret är galant så därför tänkte jag sticka till mantorp någon timma tidigare.
Dessutom som kan vara lite roligt att veta så har jag fått sommarjobb på två olika ställen men jag berättar lite mer om det i början på Juni när jag vet hur mycket jag ska jobba & vad för arbetsuppgifter och sånna saker, men nu vet ni att jag fått svar iallafal från alla de platser jag sökte, helt kanon ju!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Fotoblogg

klicka här

[email protected]


RSS 2.0
Glöm inte min bildblogg www.rebeccabackman.webblogg.se - Rebecca Bäckman