Frihet ett litet ord som betyder mycket' ✿

En mysig helg är perfekt tycker jag. Nu ikväll så blir det att laga lite mat med älskling, vi hade inte tänkt att stå framför spisen alldeles för länge utan det blir att stacka lite hamburgare m. bröd och sen hackar lite grönsaker som extra tillbehör. Sedan mysa framför tv:en och kanske gå ut en sväng, vi får helt enkelt se vad kvällen har att erbjuda. Imorgon bitti så åker jag ut till mantorp för att umgås lite med älskade pappa, Lena & Wilma & självklart slinker kameran ner i väskan. Jag hoppas på fint väder så att jag kan vara ute mycket och spendera mycket tid med Wilma & orkar vi så kanske vi till-och-med tar upp studsmattan.
Men nu börjar våra magar kurra så de är bäst att vi sätter igång med stekandet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Fotoblogg

klicka här

[email protected]


RSS 2.0
Glöm inte min bildblogg www.rebeccabackman.webblogg.se - Rebecca Bäckman