Gör någonting för världen'

Unikt armband med en silverfärgad berlock med Oriflame Foundation-loggan på. 
Köp armbandet och bidra till att ge barnen i barnbyn i Brovary en chans till en ljusare framtid.
Material: PU, zinklegering, mässing, riktigt fint armband om jag får säga det själv, har själv köpt ett & fick hem det igår och är sjukt nöjd över det. Betalade 29 kr för det & 10 kr går direkt till SOS Barnbyar. Du kan givetvist ge stöd till dem på andra sett också men här får ju du en liten mer vinst som man kan ta på & inte bara en bra den härliga nöjda känsla av att gjort någonting. Det är ju en prefekt sak att ge till sig sjäv, eller till någon vän. Jag känner som så att jag skulle vilja köpa ett sånt till alla jag känner eftersom att man kan göra det till mer personliga armband också, för du kan klippsa dit fler berlocker på det och även anpassa storleken efter din egen handled. Om ni är sugna på att veta mer om det eller helt enkelt klicka hem ett så kan ni klicka på [direktlänk]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Fotoblogg

klicka här

[email protected]


RSS 2.0
Glöm inte min bildblogg www.rebeccabackman.webblogg.se - Rebecca Bäckman