Kärleken är vårt livs största glädje och vårt livs största sorg' ✿

vaknade rätt tidigt idag eftersom att jag somnade ifrån alla ifrån till och med agnes som jag var barnvakt åt, pinsamt.
Men hon kom in och väckte mig och sa "becca du har sovit jätte länge nu" (vilket var ungefär 1,5 h). har aldrig hänt förut men jag tror det beror på klorvattnet och inte tillräckligt med näring i kroppen. Men idag är både hon och jag pigga vid frukost bordet, vi tänkte koka lite ägg och sätta oss framför tv:en och bara ta det lugnt innan vi ska vidare emot hennes fotbollscup. Efter den så tror jag att jag ska hitta på någonting med min pojkvän för det var ett tag sen bara vi umgicks, så det blir lite kvalitetstid att ta igen. Men nu väntar lillasyster ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Fotoblogg

klicka här

[email protected]


RSS 2.0
Glöm inte min bildblogg www.rebeccabackman.webblogg.se - Rebecca Bäckman