kroppen är en bok som själen skriver i' ✿

Fläta i luggen, lite nya kläder på mig som inkluderar den ny-inköpta jeans jackan och väskan hängandes över axeln. Ja det är ungefär så jag har gått klädd idag & jag gillar den här looken av nya kläder för man känner sig gladare på något underligt sett. Sen jag då som inte är outfit människan som inte har så stort intresse av att köpa kläder som "normala" tjejer i min ålder har så vill jag nog påstå att det blir ännu roligare. För vem tycker inte om att känna sig lite mer alldagligt snyggare klädd, jag kan då inte komma på någon iallafall.
Jag är dessutom glad för min mammas skull som har blivit bjuden på en fotografering för hennes och 3 vänner till en fotograferings studio i Sthlm, och alla kostnader står hennes vän för. Herregud vilken underbar vän hon har som bjuder henne på fotograferingen för 4 personen. Den här upplevelsen förtjänar verkligen min mor , hon har haft se stressigt senaste tiden med lite allt möjligt som med alla små barn runt om kring sig och hon finns där för alla barnen när vi behöver det och allt de där & du vet att vi älskar dig för det ♥ Så jag kommer nog följa med mamma till stan någon dag (iallfall vad jag vill) och hjälpa henne köpa in lite kläder som hon kan ha på sig då, eftersom hon minst ska ha 3 ombyten och när hon är på en sån här rolig grej är de också lite kul & lockande att köpa kläder som är helt nya både i mode branschen och för henne.
´
`
Om ni vill se vilken studio och ha lite mer information om detta ställe så kan ni klicka här på [direkt länk]
Nu ser min dag ut som så att äta lite mellanmål, sätta mig ner med lite pluggande för att minska på berget och efter det blir det att softhänga lite framför tv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Fotoblogg

klicka här

[email protected]


RSS 2.0
Glöm inte min bildblogg www.rebeccabackman.webblogg.se - Rebecca Bäckman