man vandrar livets väg' ✿

Igår så skrev jag ingenting eftersom att jag var helt utmattad i kroppen utav solen och senn vandringen längst göta kanal. Vandringen var å 2,2 mil och jag vandrade 4-5 km innan jag fick skoskav och då fick min lärare pyssla om min fot, lite fotmassage på köpet ju. Sen i mil helt barfota på grus sen gav jag upp för mina fötter hade lidit nog.  Så nu har ni fått höra lite om min vandring coh "skador"- som jag själv orsakade, men jag hade inte ett dugg tråkigt under dagen utan jag tröstade mig själv genom att bada med ngåra i klassen när de kommit i mål, fy fasiken va kallt de var.
Sen när jag kom hem så blev det att byta säng så jag nu har 140 (den jag hade förrut ett tag) och sen bytte jag dörr också (igen). Men däremot så städade jag inte eftersom at när jag bäddade sängen så slockna jag strax där efter, klockan var inte ens 20.00.... men det betyder ju egentligen bara att jag är riktigt utvilad nu inför Engelska nationellt prov nu på morgonen 8.30, så nu för att jag ska hinna till linköping så ska jag dra mig ner mot tåget, & alla ni som också har provet, lycka till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Fotoblogg

klicka här

[email protected]


RSS 2.0
Glöm inte min bildblogg www.rebeccabackman.webblogg.se - Rebecca Bäckman