Morgonpigg med stora planer!

Uppe med tuppen eftersom att jag ska vidare mot mantorp och göra lyckan stor för två små barn, inga mindre än mina kusinen Linus & Linnéa  Ska nämligen vara barnvakt åt dem så jag har planerat att åka till simhallen i Mjölby med dem eftersom de tydligen aldrig varit där, så hoppas att tålamodet och deras attityder tillåter det. Efter det drar vi ner mot Mjölby centrum för att käka lite och sedan hemåt igen och då ska de ju få åka tåg som jag skulle tro att de heller inte är så vana vid, men så får de bli eftersom att jag inte har åldern inne för körkort, riktigt surt men får göra det bästa utav det. Sen hänger resten utav dagens planering på vädret men jag hur som helst tror jag att det här kommer bli en riktigt rolig och äventyrlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Fotoblogg

klicka här

[email protected]


RSS 2.0
Glöm inte min bildblogg www.rebeccabackman.webblogg.se - Rebecca Bäckman