Oroa dig inte för framtiden, jag lovar att den kommer ändå '✿

Kommer med glada nyheter. min Iphone är hittat & är betald för att få hem ifrån sthlm, så har jag riktigt tur så får jag den redan på fredag. Dessutom ringde jag sommarjobbet idag och jag kommer få svar innan måndag. Glada nyheter så här på e.m. Det var ju som så att jag lyckades glömma min telefon på SJ-tåget mot nässjö i Tisdags och jag vill bara ägna en mening åt den ärliga person som inte tagit telefonen själv utan lämnat in den till tågvärden för säkert förvar.
Tack så hemskt mycket, jag är oerhört tacksam och jag står dig i skuld! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Fotoblogg

klicka här

[email protected]


RSS 2.0
Glöm inte min bildblogg www.rebeccabackman.webblogg.se - Rebecca Bäckman