Ta vara på allt, i morgon kan de vara försent' ✿

Idag i skolan så gjorde vi inte någonting speciellt på vår profil dag fast att vi har ett stort projekt igång nu inför 7/6-2011.  Utan två underbara personer gick till affären nära intill och köpa med några pajer till klassen så att vi iallafall hade någonting att göra, nämligen göra & äta paj. Sen gick tiden, pajen var slut och lika så var lunch rasten. Efter det så hade vi en lektion kvar som varade 1,5 h och på den s facerape:a vi de som verkligen gjorde någonting utan att de visste om någonting så klart och sen även vår lärare för dagens lektioner. Sen kände vi att de spåra ur så alla gick hem istället och gjorde någonting annat. Förutom vi som är lite mattenördar så och hade ett prov att göra, för vi fick stanna 1 timme extra.
   Nu står haglet som spön i backen och jag tänker inte gå ut någonting mer idag utan jag har min mobil, dator och 70% choklad med hallon smak att nöja mig med under kvällen & självklart mängder med nyköpt frukt som står så fins i en skål i köket. Så ikväll blir det att glo på någon film, gärna skräck eftersom att de är sånt här väder som slår mot fönstret.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Fotoblogg

klicka här

[email protected]


RSS 2.0
Glöm inte min bildblogg www.rebeccabackman.webblogg.se - Rebecca Bäckman