tandläkarskräck & smärta?

Kan inte riktigt påstå att de har varit en kanon helg med tanke på att jag inte kunnat äta någonting p.g.a. alla mediciner jag tar, det är knappt att jag kan öppna munnen. Så i natt fick vi ringa sjukvårdsupplysningen och fråga om jag kunde ta något smärtstillande och det gick endast med panodil bara för att jag redan åt så starka doseringar. Men idag så kommer de får ringa till folktandvården och säga som det är nu att det här kan inte fortsätta, för jag har gått ner mer än 2 kg på bara några dagar och det är för att jag inte kunna äta. Troligtvist kommer jag få en ny akuttid och då kan jag inte följa med klassen idag och ha bergsklättring vilket är någonting som jag ser fram emot så det gör mig heller inte på bra humör, jäkla skit helg.
.
Vilken tur då att det är en ny vecka & att jag tänker försöka åka och klättra trots att de kommer suga musten ur mig och så vidare. Sen ikväll har jag yttligare mer träning för då ska jag ner till svartåvallen och träna fotboll och de får vi hoppas att de går bra, ska inte göra för stor sak utav de. Men först och främst är de bra om jag lyckas pilla i mig lite frukost och just nu har jag lite mindre än en timma på mig innan jag måste gå till station.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Fotoblogg

klicka här

[email protected]


RSS 2.0
Glöm inte min bildblogg www.rebeccabackman.webblogg.se - Rebecca Bäckman