tänk vad mycket man kan åstad komma när man inte bryr sig om vem som får äran' ✿

Klockan är nu lite över halv 9 och den här dagen har varit riktigt skön faktiskt. Med tanke på att ingenting tråkigt har uppstått utan i skolan gick det bra, gjorde kanon fynd på stan, har fått tillbaka min iphone ifrån SJ. Sånna här dagar är riktigt bra att ha ibland (gärna oftare så klart). Jag hoppas att ni har haft en lika bra dag som mig och självklart att forsättningen av kvällen inte vänder.
.         Just nu har jag en riktigt fin solnedgång utanför mitt fönster som har rosa sken i sig, vilket vi alla vet vad det betyder? jo det kommer bli fint väder i morgon. Den här "utsikten" jag har nu ger mig bara ännu mera sommarfeelings och får mig att längta enormt mycket. Jag tror inte det är något som inte tycker om sommaren. Men nu ska jag dra mig mot min säng och kolla vidare på hockeyn för att sedan sova ganska skapligt. För utmattad på ett bra sägg, ja det är jag det.
Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Fotoblogg

klicka här

[email protected]


RSS 2.0
Glöm inte min bildblogg www.rebeccabackman.webblogg.se - Rebecca Bäckman