träna dig till lyckans mål' ♥

Hej vet att jag inte har varit så jätte bra på att uppdatera så mycket de här 2 dagarna, men har två BIG NEWS att berätta, det första är att Min syster & henens sambo är nu förlovade ♥  
Sen den andra nyheten är att jag har plockat upp fotbollskorna igen och börjat med fotbollen, eller på onsdag iallafall för idag var jag nere och kolla laget och deras träning. Ska verkligen bli roligt att börja träna igen och framför allt träna fotboll, så nu blir det att börja spela i Boxholm IF och se hur det går, mina mål med denna träning för den här sommaren är att komma så nära de spel som jag hade innan jag slutade så vi får se hur långt jag kommer & självklart kommer jag försöka att inte tråka ut er med "idag har jag varit i skolan" och sånna inlägg utan lite mer träning & hälsa. Som ni kanske har sett så har det kommit till en ny kategori bland de alla om inte så kommer ni få se mer utav den senare. Men nu så ska jag sätta mig framför soffan med mor och lillebror och mysa framför tv:en och bara ta det lungt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Fotoblogg

klicka här

[email protected]


RSS 2.0
Glöm inte min bildblogg www.rebeccabackman.webblogg.se - Rebecca Bäckman