Vi finner inte lyckan, vi skapar den '✿

Den här helgen har jag inte varit helt kry som sagt så det blev inget direkt valborgfirande utan stannade inne och såg på Sverige - Norge i Hockey VM. Sen har jag packat upp väskan och gjorde iordning den lite. Men idag hade jag tänkt att tvätta lite och är det fint väder kanske jag går ut och ser till att få lite D-vitamin tillskott, för de kan man ju aldrig få för mycket utav? jo jag vet, det kan man. Men så har min helg sett ut och den kommer forsätta i samma stuk så att jag blir av med min förkylning.
.

Kommentarer
Postat av: Twins

finbild =)

2011-05-01 @ 13:14:44
URL: http://rebecaelizabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Fotoblogg

klicka här

[email protected]


RSS 2.0
Glöm inte min bildblogg www.rebeccabackman.webblogg.se - Rebecca Bäckman