Det är lätt att vara efterklok'

Dagen har gått bra och jag började den med en mils löpning på specialidrotten-dykningen men allting gick bara bra och endorfinerna som tillkom räddade resten utav dagen. Efter skolan så åkte jag till min familj i Boxholm för att hälsa på lite & även hämta mina kamera saker som hade kommit på posten. Så det blir att testa alla de sakerna som kom hem och jag blev lite besviken på close-up x10 som jag beställde för jag hade hoppats på ännu bättre bildstabilatet än vad resultatet visade. Sen har det även varit en hel del plugg också och morgondagen kommer få smaka på samma röra som jag pluggar idag. Funderar på om jag ska starta något fotoprojekt för att få igång fotograferingen igen för jag känner att jag inte varit ett dugg motiverat på riktigt länge just nu, men det är så mycket roligare om man har någon att fotografera tillsammans med. Sen de som bor i boxholm vet vad jag talar om det sista jag tänker nämna nu, vi alla sänder en tanke till Andreas som lämnade hans nära och kära i lördags,



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Fotoblogg

klicka här

[email protected]


RSS 2.0
Glöm inte min bildblogg www.rebeccabackman.webblogg.se - Rebecca Bäckman