Det är på gång..


Äntligen så har jag beställt en hel del filter, objektivskyddare och en ny utlösare. Fick ge lite pengar för det men måste verkligen införskaffa det nu inför resan. Så jag hoppas att jag får hem det någongång nästa vecka så att jag kan sitta och pyssla lite med de och sen är jag även på jakt efter mängder med minneskort i olika storlekar som jag kan låna och/eller köpa efetrsom jag valt att inte ta med mig datorn till USA av många olika anledningar, så jag behöver mängder med minneskort för att inte behöva radera så många.

- UV-filter             58 mm
- Motljusskydd      58 mm
- Trådutlösare       50 cm
- Clos-up +4          58mm
- Close-up + 10 58mm
- Starfilter 8x        58mm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Fotoblogg

klicka här

[email protected]


RSS 2.0
Glöm inte min bildblogg www.rebeccabackman.webblogg.se - Rebecca Bäckman