Just för stunden'

Förkylningen och febern vill inte försvinna från min bostad utan drabbar mig till och från var och varannan dag. Men det är bara försöka sätta sig emd skolarbeten för att hinna få allting gjort innan planet lyfter. Men att göra skolarbeten är ju lite småsegt så det blir även att hålla sig kvar här i sängen och mysa framför film en helg del och äta lite smågodis som står så fint här brevid mig. Men i morgon så orkar jag förhoppningsvis med att gå till skolan om inte får jag tvinga mig dit och efter det blir det faktiskt att träffa Hampus och snacka lite, för det var ju inte igår vi snackade om man säger så. Men sen blir det nog rätt lugnt på kvällen efter det, för nu måste vi alla hålla oss friska så här inför jul och andra planer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Fotoblogg

klicka här

[email protected]


RSS 2.0
Glöm inte min bildblogg www.rebeccabackman.webblogg.se - Rebecca Bäckman