Make you feel My love

Oj vad tiden går & dagarna förändras inte allt för mycket nu för tiden. Det är en hel del plugg i skolan just nu & det är bara greppa tag i det & se det som så att det inte alls är långtid kvar innan jag tar jullov/semester!

I torsdags så blev det att krypa ner framför en film efter att löpt milen med far. Det gick faktiskt förvånansvärt bra för oss båda & det kändes i benen dagen efter för de kändes som spaghetti, men då var det dags att ta tag i det igen för då skulle jag nämligen göra ett konditionstest efter lunch på fredagen som kallas för beep-test. Har aldrig gjort det förut & såg fram emot vad jag klarar av att prestera under press. Men träning är inte det enda som gick bra i torsdags utan även praktiken & jag kan inte säga att jag har allt för mycket att göra där men när jag väl har det är det riktigt roligt'
Sen i helgen som var så hyrde jag & en vän lite filmer & köpte även en jäkla
Massa "flöt" om jag kan uttrycka mig så? Sen tog vi en rejäl chill helg & sånna har det varit i snart 3 helger IRAs men jag ska inte klaga för dessa helger har varit riktigt trevliga. Men nu har jag kämpat på en dag i skolan & tar ledig tisdg-onsdag. Men nu är det dags att krypa ner bland plugget igen.. Pusssar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Fotoblogg

klicka här

[email protected]


RSS 2.0
Glöm inte min bildblogg www.rebeccabackman.webblogg.se - Rebecca Bäckman