Vart jag mig i världen vänder..

så är jag om drygt en månad i USA:s västra del. Jag kommer nämligen road-trippa med en start i San Fransissco och avslutar den i LA, men där imellan kommer jag åka och kolla på mängder av olika sevärdigheter. Bland annat; Grand Canyon, Las Vegas, Golden Gate Bridge, Disney World och mycket mer innan jag bosätter mig en vecka  i Santa Barbara där några nära vänner bor. Huvudsaken är att jag får fira både jul & nyår i USA.
Men självklart tycker jag att tiden jag är i USA är alldeles för kort för att jag ska hinna åka till allting coh se allt jag vill se, därför håller jag på att lista upp nu vilka platser jag skulle vilja åka till och även se vad mer för platser som finns som jag glömt bort helt, då har ni förslag får ni gärne ge mig som.

Men jag håller även på och funderar på ifall att jag ska blogga när jag är där eller om jag gör det när jag kommer hem, det beror helt på hur mycket tid jag för över varje dag när jag är där, för jag ska i vilket fall ge er information om varje dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Fotoblogg

klicka här

[email protected]


RSS 2.0
Glöm inte min bildblogg www.rebeccabackman.webblogg.se - Rebecca Bäckman