Come around, feel the sound, Boy you make my heart bound ♥

 

Denna helg har varit så jävla lång men det har hänt en hel del också, det började med att vi hade komensationsledigt för våra övernattningar i skolan och då tog jag mig tid att dra mig mot familjen i Boxholm för att även träffa fastrarna som var nere på besök med deras söta småglin' och på kvällen så blev det att gå till syster för att träffa henne och Sebastian och dricka lite vin och slappa i deras nya soffa so var super skön. Efter det senare framåt kvällen så slog febern igång som den gjort till-&-från den här veckan men som gick över under nattens gång. Så på morgonen pallrade jag mig hem mot Mantorp igen för att spendera lite tid med Moa & det blev en sväng ner till Hallen för att kolla på junior killarna som hade match & det vann. Efter det så blev det en sväng hem och sedan vidare till Moa och där gjorde vi oss i ordning innan kvällens utgång med full fart!


Mycket hände under kvällens gång och jag träffade underbara personer och hade riktigt trevligt, men alla kvällar har ett slut och denna kväll för mig slutade med att jag blev singel & jag saknar dig redan hjärtat. Så vid 2 tiden så mötte jag upp David & Moa igen för att umgås lite men vi alla somnade ganska så snabbt. Morgonen därpå så drog vi oss tillbaka mot hallen för att den här gången se på tjejerna som dock förlorade med 1 mål i marginal. Sen drog jag och Moa oss mot Philip där vi satt och snacka & spela lite kort med han & Alle & det fick bli ett bra avslut på denna helg,

 

Nu sitter jag här och bör plugga som bara satan inför morgondagens mest ointressanta prov i denna skolgång men inte har jag tid med det eftersom att jag snart ska möta upp Moa för att dra oss mot ett fotbollsmöte för att se om det blir av något nytt Damlag i MFF (Mantorp FF), håller verkligen tummarna så att man har någonting att jobba sig upp med och framför allt att börja klättra i serien igen och i värsta fall får vi dra oss i Mjölby AI för att kämpa med de tjejerna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Fotoblogg

klicka här

[email protected]


RSS 2.0
Glöm inte min bildblogg www.rebeccabackman.webblogg.se - Rebecca Bäckman