Det du kallar galenskaper...


~

...ser jag som inspiration. Veckan har varit lite små stressig med alla inlämnings uppgifter och det är ganska skönt att vi har ledigt på fredag och att nästa vecka inte har så mycket teoretiskt och sen börjar även lovet närma sig. Men letar fortfarande för full efter APU platser och jag har fått en praktikplats som jag ska vara på några dagar i veckan i 5 veckor och det blir på Big Travel inne i stan. Sen vecka 8,9,10 hoppas jag på någon skidbacke upp mot dalarna.

Har även börjat räkna enr inför USA resan som närmar sig med as stora steg och jag börjar även bli lite nervös över vad som kommer hända här hemma medan jag är borta, för de är ändå över jullovet, julafton, skidveckorna, nyårsafton.. Men det possitiva med resan väger upp det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Fotoblogg

klicka här

[email protected]


RSS 2.0
Glöm inte min bildblogg www.rebeccabackman.webblogg.se - Rebecca Bäckman