Don't lose who you are in the blur of the stars...

...Seeing is deceiving, dreaming is believing,

Nu har jag tagit höst lov & det ska bli riktigt skönt och jag längtar som bara den efter vecka 45 då jag börjar få ut på praktik. Men ikväll ska det tränas och även spelas match och efter det ska jag hem till moa och krypa ner i chillhörnan för att återsamla krafter som tagit ifrån mig. Men imorgon blir det att städa mitt rum ordentligen för att sen kunna hitta några kläder att ta på mig för att ta mig några glas på kvällen med fantastiska vänner och bara njuta av livet som är helt underbart! Sen i övriga veckan har jag inte några speciella planer men mycket vänner kommer det bli & jag har lovat mig själv att åka till Boxholom nån dag också, sen vad jag gör där vet man inte riktigt men det löser sig alltid på något sätt. Men nu ska kläder packas i och fotbollskorna och jag ska tagga inför en tuff kväll, men jäklar vad kul vi ska ha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Fotoblogg

klicka här

[email protected]


RSS 2.0
Glöm inte min bildblogg www.rebeccabackman.webblogg.se - Rebecca Bäckman