I will love you...

Lite seg efter gårdagen men det är bara ta tag i situationen och ta sig en dusch & sedan dra vidare ner mot sporthallen för att kolla en jäkla massa handboll hela dagen med Moa, david & Sebastian. Efter det ska jag dra mig mot Linköping för att se på bio med lullu lukas eftersom ingen mer i klassen vela följa med, men det är klart det blir lika roligt för det. Men om jag får säga det själv SUGER det att vi bara är 2 tjejer i klassen, men men...
Sen är jag jävligt förbannad över ingenting, men det finns heller ingenting jag kan göra åt situationen för jag har redan försökt och just nu skiter jag ärligt talat i det när man inte får någon som helst respons.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Fotoblogg

klicka här

[email protected]


RSS 2.0
Glöm inte min bildblogg www.rebeccabackman.webblogg.se - Rebecca Bäckman