Inge klagar vi för att...




... Men Veckan har varit fullt upp eftersom det är en hel del plugg nu & nästa vecka ser ungefär lika dan ut. Men om jag ska försöka sammanfatta helgen åtminstånde så började den med att jag och ett par underbara människor samlades hemma hos David för att gotta oss lite framför några filmer. Dagen efter började med sovmorgon och brunch på det men nybakat bröd som vi själva gjorde. Sen på kvällen så blev det att spendera lite tid med vännen Joline & idag blir det att träffa min alldeles egna Millan för att snacka lite skit över en kebabbit - det som man alltid kan locka Millan med..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Fotoblogg

klicka här

[email protected]


RSS 2.0
Glöm inte min bildblogg www.rebeccabackman.webblogg.se - Rebecca Bäckman