livet är för kort för att leva andra klass'


 

Det är sjukt var det här veckan har varit upp & ner, stressig & lugnt, men det är galet vilka stjänor jag har omkring mig dagligen Det går inte en dag utan att jag skrattar så att det verkligen värker i magen och det är någonting som jag verkligen är glad för. Men igår så tillbringade jag dagen på Elmia med några personer som är helt kanuuners och mässan kanske inte var så jätte rolig men vi tog tag i situationen och gjorde de bästa av det. Men nu börjar helgen närma sig och i morgon blir det hårdpass på träningen och efter det ska jag möta upp Syster i stan för att leta efter lite presenter och även en klänning som jag ska ha på mig på bröllopet som äger rum på lördag i Norrköping.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Fotoblogg

klicka här

[email protected]


RSS 2.0
Glöm inte min bildblogg www.rebeccabackman.webblogg.se - Rebecca Bäckman