we found love'




I helgen så började bröllopet klockan 19.00 på kvällen och det var hur mycket mat som helst & dansen ska vi inte prata om vilken mängd det var i för mina fötter värker fortfarande. Men vi var iallafall hemma och redo att gå och lägga oss igen runt 09.00 tiden på morgonen dagen där på. Men detta är verkligen bland det roligaste jag varit med om, allting var så oershört mäktigt och annorlunda jämfört med den kulturen jag är uppfödd i.  Är så sjukt glad över att känna Osama och nu i framtiden även få bättre kontakt med Rita & jag önskar detta par verkligen all lycka i världen för det förtjänar de verkligen. De andra som var med på bröllopet vill jag också tacka för en underbart fantastisk kväll, ni förgyllde min helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Fotoblogg

klicka här

[email protected]


RSS 2.0
Glöm inte min bildblogg www.rebeccabackman.webblogg.se - Rebecca Bäckman