F R I D A Y'

Fick insperation här ifrån på att man kan lägga ut bilder på vad de är som förgyller din vardag.
Förklaring till dessa saker;

Jeansjackan, Tycker verkligen grymt mycket om jeans black av olika modeller
Solglasögongen, Ibland överskattad eftersom att i detta land är det inte alltid soligt, men annars är det en enkel accessoar.
Nagelack, Gör stor förändring på kroppens utstrålning. De är ofta de små detaljerna som gör det.
Linsskyddet symboliserar sjävklart kameran & den hänger oftast med på varje äventyr som framstår i mitt liv.
Hårinpackning är dagens räddare för en som har håret uppsatt till&från dagarna in-&ut
Klockan är verkligen min favorit just nu, simpel, smidig & fick den faktiskt ifrån Sam
Iphonen är väll pricken över i:et med tanke på att den har allt jag behöver i vardagen mer eller mindre och jag har med mig sen överallt.
Sen de dykarcertifikat jag är ägare till är någonting helt magiskt med tanke på att de är en helt ny värld man upptäcker under ytan.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Fotoblogg

klicka här

[email protected]


RSS 2.0
Glöm inte min bildblogg www.rebeccabackman.webblogg.se - Rebecca Bäckman