I'm Gonna be the one who makes you crazy'

Efter en vecka som gått relativt fort men samtidigt så långsamt så har vi intagit helgens planer. Dock inga speciella planer för mig idag denna fredag utan de blir att spendera den med familjen som inte händer allt för ofta framför TV;en med mycket olika godsaker på bordet framför mig. Medan i morgon är det dags för min del att bege mig tillsammans med min pojkvän Sam hem till min storasyster & hennes Sambo tillsammans med Lill josse, Andreas & min bonus bror Johan som anlänt i denna håla ända ifrån Luleå. Det blir 3 rätters med alkoholintag. Lite små nervös är jag med tanke på att de var ÅR sen jag träffade min bonus bror Johan & jag kan inte ens sätta mig in i Sams situation men de kommer säkert att gå galant.
Självklart hoppas jag att kunna ta bilder under kvällen om kameran & kroppen tillåter, isåfall bjuder jag på dom på söndag. Köpte dessutom ett nytt armband + några berlocker igår som jag verkligen tycker om. Min smak i smycken brukar annars vara väldigt mycket i läder & enkla ihop knutna enkla snören, men nu lör vi på silver ett tag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Fotoblogg

klicka här

[email protected]


RSS 2.0
Glöm inte min bildblogg www.rebeccabackman.webblogg.se - Rebecca Bäckman