Oftast finns de framför ögonen' ✿

Glöm inte bort att jag har en bildportfolio, klicka här för att komma till den.

Blev att shoppa igår med syster och mor min. Shoppingturen blev över 5 timmar och de är verkligen någonting vi tyckte om. För min del blev det en klänning till bröllopet som är om bara några dagar, även en blå kavaj som jag för tillfället känner en liten kärlek till, en blus, öfhängen, skor och lite annat smått och plock. Men idag så körde vi på hård träning på gymmet med Lulu i klassen, de gick bra och längtar till träningsvärken i mage & rygg i morgon! I morgon går vi på yttligare ett träningspass sen väntar förmodligen en fin kväll



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Fotoblogg

klicka här

[email protected]


RSS 2.0
Glöm inte min bildblogg www.rebeccabackman.webblogg.se - Rebecca Bäckman