2012 - börjar i Los Angeles

Startade nya året med en back öl vid poolen vid LA med Hollywood i utsikt & ja jag har det riktigt bra och har inte hemlängtan för 5 öre. Men idag har vi i vilket fall varit nere vid Santa Monica som är slutet av route 66 - the end, last stop of route 66. Och där tog jag så mycket kort vid solnedgången att jag faktiskt helt glömde bort min IPhone så har tyvärr ingen bild jag kan visa men ni får tro mig att det såg helt fantastiskt ut! Vi avslutade kvällen med en rejäl buffé på ett ställe vid hotellet, men det slår verkligen inte den ultimata cheesburgaren jag åt på "Jack in the box" för fy fan vad gott det va och jag tror det blir svårt att slå den cheesburgaren. Men nu väntas det mycket sömn, ta hand om er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Fotoblogg

klicka här

[email protected]


RSS 2.0
Glöm inte min bildblogg www.rebeccabackman.webblogg.se - Rebecca Bäckman