Absolut klar under solens hemligheter '

Äntligen har jetlaget försvunnit från min kropp, inte för att det satt i särskilt länge med efter över 50h vaken tid utan ens en power nap så vände allting rätt fort & kroppen fick helt nya rutiner. Men skolan har ju satt igång vilket betyder att hela den här veckan har jag APU & det är fruktansvärt roligt & mina medarbetare på arbetsplatsen är ju rena solstrålarna med överflöd av positiv energi! Så har fått göra en hel del & spanar även reser åt mig själv emellan åt och i juli åker jag och min storasyster iväg och gu' så skönt det ska bli. Förövrigt så har jag planer hela veckan ut och tänker dock inte skriva här vad allting är eftersom det är lite små hemligt. Men ska bland annat äntligen få se min farbror med familjs nya hus från grunden på fredag och hur roligt är inte det, för varje gång man kliver in i ett nytt hus med fräsh design och kliniskt rent får man som bäst inspiration till sitt framtida hem, även fast jag som person trivs i stökiga rum då jag vet var sakerna har sin "plats" i det hela. Men nu väntas en onsdag kväll & dags att jag gör mig iordning. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Fotoblogg

klicka här

[email protected]


RSS 2.0
Glöm inte min bildblogg www.rebeccabackman.webblogg.se - Rebecca Bäckman