Det lilla som räknas

Hade en kanon dag hela dagen igår, började med lite chilla lektioner med mycket fika raster och några klunkar kaffe på det hela. Lyckades även avsluta ett stort årskurs 2 projekt med mina medarbetare och vi hoppas nu att få riktigt bra feed back på det hela. Sen avslutade jag & klassen med lite riktig gymnastik men det slutade med att jag nu går runt med en blåtira.. Ja det är inte lätt att gå i en klass med nästan bara killar haha.. Fast det var ju inte egentligen deras fel men det låter tuffare så eftersom sanningen är lite pinsam. Men sen så blev det att åka hem och göra sig iordning för på kvällen skulle jag möta upp Sara på Ghingis Khan och vi satt där i flera timmar (tiden flög iväg) så tillslut kom ägaren och fråga om vi tyckte allting var bra och hänvisade till att kassan är på nederplan, vadå att hon ville bli av med oss? Haha. Men idag på schemat står det först och främst kalas för min morfar & sen får vi se om det blir att åka in en stund till Sebastian och chilla eller om Sara hade några planer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Fotoblogg

klicka här

[email protected]


RSS 2.0
Glöm inte min bildblogg www.rebeccabackman.webblogg.se - Rebecca Bäckman