Jag har lovat & glömt, Förlåtit & fördömt

Hoppas på att få bra nyheter imorgon om jag får läsa psykologi A, Engelska C & Dykning B på distans för att jag ska hinna läsa alla kurser som jag vill göra innan jag slutar gymnasiet, vilket självklart att jag sr väldigt mycket utökat men känner att man kan lika gärna göra det så länge motivationen finns kvar för annars blir det lite segt och väldigt lite gjort. Annars imorgon så har jag dans igen och jag är så sjukt sugen på att bara köra järnet men vi får se hur morgondagens lektion är upplagd först och är lite sugen på att fortsätta på vår nya koreografi som har ett inslag av "dirty dance" haha.
Men nu ikväll har jag varit barn vakt och nu ska jag spendera några timmar med körkortsböckerna, gu' vad roligt?

- överlycklig tjej på bilden som får leka Tarzans Jane för en hel dag i hans djungelvärd på Disneyland Resort I Los Angeles


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Fotoblogg

klicka här

[email protected]


RSS 2.0
Glöm inte min bildblogg www.rebeccabackman.webblogg.se - Rebecca Bäckman