Ny dag med nya möjligheter

Igår blev det lite impuls fikastund med syster och självklart blev det shopping med för pengar jag egentligen borde lämnat hemma men det är som sagt lätt att komma på det i efterhand. Men jag fick äntligen min nått års eftertraktade jeansskjorta och jag bara älskar den! Sen blev det lite "behov"-kläder som bas linnen, festtoppar och lite smått&gott... ibland är det rätt jobbigt att gå på gymnasiet som ligger så centralt eftersom att det blir att man tar en runda innan tåget går. Men nu är det en ny dag och jag är redan uppe och börjar inte förrän kl 10 så det blir att plugga lite så böckerna på hyllan börjar förminska.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Fotoblogg

klicka här

[email protected]


RSS 2.0
Glöm inte min bildblogg www.rebeccabackman.webblogg.se - Rebecca Bäckman