turn the tide'

lördagskvällen fick avslutas med mängder gladiatormys med Sebastian och vi klaga mest över att tjejerna hade för mycket muskler, men det var ju faktiskt sanning så vi kan säga att det var klagande med bra argument. Men idag så är det mycket som måste försöka göras iallafall. Måste till och börja med börja söka sommarjobb men jag är inte ett dugg sugen på att ens tjäna pengar utan har just nu känslan av att skippa sommarjobb hela sommaren och se hur långt jag kommer.. men det är lätt att vara efterklok så tänkte därför tänka över det beslutet två gånger iallafall.
Sen ska jag även börja kika på min och min klass studentmiddag och förhoppningsvis boka bord inom kort, om vi alla kommer överens. Sen står det förhoppningsvis 3 hela utomlandsresor på sommarens nöjen-lista och ahh drömma går ju och man kommer längre på om man fortfarande tror att saker och ting kan gå så därför tänker jag inte ens sätta mig ner och försöka fundera realistiskt på den punkten. Förövrigt ska även nytt gymkort köpas, ny rumsinredning, nya G1000 byxor med förstärkelse på en del ställen (äventyrsbyxor för er som underar)
Men nu känner jag att den röda tråden i det här inlägget börjar flumma iväg så jag får kika in lite senare och skriva.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Fotoblogg

klicka här

[email protected]


RSS 2.0
Glöm inte min bildblogg www.rebeccabackman.webblogg.se - Rebecca Bäckman