What happens in Vegas, Stays in vegas....

Så därför har jag valt att solla mina bilder ifrån själva Las Vegas & det är just för att jag vill iallafall försöka få lite saker att stanna mellan mig och Las Vegas & det funkar bra hitills men en del är lite nyfikna och speciellt några i klassen som läste min "göra innan jag dör"-lista som hade en del kryss som kanske inte borde vara ikryssade.. haha nu blev ni också nyfikna!

Kom till Las vegas & allting såg hemskt ut på dagen för det var så jävla solblekt och dant på dagen, men sen kom kvällen....

Vi gick runt och kolla in alla tjecka hotel och det var helt makalöst hur fan man ens komemr på idéen till vissa saker och vill ni veta vad jag menar så äre bara boka en biljett,


En middag för att fira, ja vadå... oj ännu mera nyfikna


Lilla smulan skulle vara lika tuff som stoasyster sin och införskaffa sig en tatuering (henna) så där blev lilltjejen stor!

Jag, lillebror jojje och far gick ut första kvällen och kollade oss runt och vi befann oss både i USA, Italien, New york, Paris... oj nu ha rni fått tillräckligt med information

Från hotellrummet som var ännu mera makalöst & vårat hotell kunde verkligen inte varit bättre på något sätt utan allting var verkligen så man önskar att ett Las Vegas hotell ska vara!

Bellagio, ja många känner kanske igen hotellet ifrån Ocean11 filmerna och själv har man ju sett det i verkligheten nu då.. oj oj glassigt hon har det

Ja de var de här bilderna jag tänkte visa er, vill ni veta mer får ni helt enkelt kontakta mig eller någonting för SJÄLVKLART finns det mer att visa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Fotoblogg

klicka här

[email protected]


RSS 2.0
Glöm inte min bildblogg www.rebeccabackman.webblogg.se - Rebecca Bäckman